Bayilik Başvurusu
Üç farklı bayilik başvurusundan size uygun olanıyla başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.
Tip 1
Nakit ve Kredi Kartı
- Bayilik Başvuru Formu
- Bayilik Sözleşmesi
- Yasal Evraklar
- Vergi Levhası
- Kimlik Fotokopisi
- İmza Beyannamesi
- İşyeri Fotoğraflar
- Vergi Levhası
- Şirket Yetkilileri Kimlik Fotokopisi
- İmza Sirküleri
- Ticaret Sicil Gazetesi
- İşyeri fotoğrafları
Bu tip cari müşterilerimiz ASQOM ELEKTRONİK VE GÜVENLİK TEKNOLOJİLERİ satış altyapısı sanetron.com.tr adresinden ve telefon üzerinden 0216 420 20 04 numaralı telefondan cari kodlarını bildirerek avantajlı bayi fiyatlarımızla, nakit veya avantajlı kredi kartı taksit seçeneklerimizle ürün ve hizmet alımı yapabileceklerdir.
Son kullanıcıya avantajlı ASQOM ELEKTRONİK VE GÜVENLİK TEKNOLOJİLERİ POS oranları ile satış yapmak isteyen müşterilerimizin bayilik sözleşmesini doldurmaları gerekmektedir.
Elektronik ortamda doldurulduktan sonra 3 iş günü içinde ASQOM ELEKTRONİK VE GÜVENLİK TEKNOLOJİLERİ Müşteri Hizmetleri Merve Mah. Mucit Sok. No:5/A Sancaktepe / İstanbul adresine gerekli belgelerin gönderilmesi gerekmektedir.
Tip 2
Kredili
- Bayilik Başvuru Formu
- Bayilik Sözleşmesi
- Alınacak Teminatlar
- Yasal Evraklar
- Vergi Levhası
- Kimlik Fotokopisi
- İmza Beyannamesi
- İşyeri Fotoğraflar
- Vergi Levhası
- Şirket Yetkilileri Kimlik Fotokopisi
- İmza Sirküleri
- Ticaret Sicil Gazetesi
- İşyeri fotoğrafları
Bu tip cari müşterilerimiz ASQOM ELEKTRONİK VE GÜVENLİK TEKNOLOJİLERİ satış altyapısı sanetron.com.tr adresinden ve telefon üzerinden 0216 420 20 04 numaralı telefondan cari kodlarını bildirerek avantajlı bayi fiyatlarımızla, nakit veya avantajlı kredi kartı taksit seçeneklerimizle ürün ve hizmet alımı yapabileceklerdir.
Son kullanıcıya avantajlı ASQOM ELEKTRONİK VE GÜVENLİK TEKNOLOJİLERİ POS oranları ile satış yapmak isteyen müşterilerimizin bayilik sözleşmesini doldurmaları gerekmektedir.
Elektronik ortamda doldurulduktan sonra 3 iş günü içinde Merve Mah. Mucit Sok. No:5/A Sancaktepe / İSTANBUL adresine gerekli belgelerin gönderilmesi gerekmektedir.
Yönetim değerlendirmesinden sonra kredili çalışmaya uygun görülmesi halinde Kredilendirme ve Risk Değerlendirme departmanımız uzmanlarınca aranarak kendilerine talep edilecek teminatlar bildirilecektir. Bu evraklar gönderildikten sonra kredili çalışma satış müdürlerinin takibinde başlatılacaktır.
Kredili çalışma talebi uygun bulunamayan veya teminatları kabul edilemeyen müşterilerimiz göndermiş oldukları belgeler doğrultusunda nakit ve kredi kartlı olarak mal alma imkanına yine de sahip olacaktır.
Tip 3
Bölge Bayiliği
- Bayilik Başvuru Formu
- Bayilik Sözleşmesi
- Alınacak Teminatlar
- Yasal Evraklar
- Vergi Levhası
- Kimlik Fotokopisi
- İmza Beyannamesi
- İşyeri Fotoğraflar
- Vergi Levhası
- Şirket Yetkilileri Kimlik Fotokopisi
- İmza Sirküleri
- Ticaret Sicil Gazetesi
- İşyeri fotoğrafları