1-      Kayıt Cihazı-Kameraların varsayılan giriş bilgileri nelerdir?

–          kayit_cihazi_giris_bilgileri.pdf dosyasında ürünlerin giriş bilgilerini bulabilirsiniz.

2-      Kayıt Cihazının uzaktan izleme programı nedir?

–           ‘kayit_cihazi_giris_bilgileri.pdf dosyasında ürünlerin giriş bilgilerini bulabilirsiniz.

3-      Kayıt cihazımın şifresini unuttum nasıl sıfırlayabilirim?

–          XVR cihazlar için: ‘XVR_Password_Recovery_Guide.pdf’ dosyasındaki adımları izleyerek ürünün şifresini sıfırlayabilirsiniz.

–          NVR cihazlar için: ‘Video Monitor Client’ programını indirip cihaz ekle bölümünde şifreyi görüntüleyebilirsiniz.

–          AHDVR cihazlar için: 0530 109 1796’yı arayarak teknik servisimizden günlük şifre talep edebilirsiniz.

4-      Kayıt cihazımla uzakta izlemede sorun yaşıyorum. Sorunun kaynağı ne olabilir?

–          Kayıt cihazınızla mobil izleme yapamıyorsanız aşağıdaki adımları kontrol ettiğinizden emin olunuz:

a-      Ürünün Ethernet kablosunun bağlı olduğuna. (Çift Ethernet kartı olan cihazlar için iki porta da giriş yapılması gerekir.

b-      Ürünün internete çıkış yapılan modem ile aynı IP blokunda olduğuna emin olunuz. (Örn. Modem:XX.XX.1.XX Kayıt Cihazı:XX.XX.1.XX şeklinde olmalıdır.)

c-       Ürünün yazılım versiyonun güncel olduğuna emin olunuz.

Yukarıdaki adımları kontrol ettiğinizde sorun devam ediyor ise doğrudan teknik servisle iletişime geçebilirsiniz.

İletişim