1- Kayıt Cihazı-Kameraların varsayılan giriş bilgileri nelerdir?
– ‘kayit_cihazi_giris_bilgileri.pdf’ dosyasında ürünlerin giriş bilgilerini bulabilirsiniz.
2- Kayıt Cihazının uzaktan izleme programı nedir?
– ‘kayit_cihazi_giris_bilgileri.pdf’ dosyasında ürünlerin giriş bilgilerini bulabilirsiniz.
3- Kayıt cihazımın şifresini unuttum nasıl sıfırlayabilirim?
– XVR cihazlar için: ‘XVR_Password_Recovery_Guide.pdf’ dosyasındaki adımları izleyerek ürünün şifresini sıfırlayabilirsiniz.
– NVR cihazlar için: ‘Video Monitor Client’ programını indirip cihaz ekle bölümünde şifreyi görüntüleyebilirsiniz.
– AHDVR cihazlar için: 0530 109 1796’yı arayarak teknik servisimizden günlük şifre talep edebilirsiniz.
4- Kayıt cihazımla uzakta izlemede sorun yaşıyorum. Sorunun kaynağı ne olabilir?
– Kayıt cihazınızla mobil izleme yapamıyorsanız aşağıdaki adımları kontrol ettiğinizden emin olunuz:
a- Ürünün Ethernet kablosunun bağlı olduğuna. (Çift Ethernet kartı olan cihazlar için iki porta da giriş yapılması gerekir.
b- Ürünün internete çıkış yapılan modem ile aynı IP blokunda olduğuna emin olunuz. (Örn. Modem:XX.XX.1.XX Kayıt Cihazı:XX.XX.1.XX şeklinde olmalıdır.)
c- Ürünün yazılım versiyonun güncel olduğuna emin olunuz.
Yukarıdaki adımları kontrol ettiğinizde sorun devam ediyor ise doğrudan teknik servisle iletişime geçebilirsiniz.